Treningsavgift fra og med høsten 2015

Regionserien (J/G 12 år) 2 500 kr
Regionserien (J/G 14-16 år) 3 000 kr
Seniorspillere i regionserien 3 000 kr

Medlemskontingent kommer i tillegg til treningsavgiften. Medlemskontingenten for Furnes Håndball er kr 300,-
Støttemedlemskap settes til kr 50,- pr år.

Medlemskontingent og treningsavgift sendes ut på faktura i MinIdrett

For å være medlem og spilleberettiget, må treningsavgift betales hvert halvår ved forfall. Ved manglende betaling frafaller medlemsrettighetene, spilleberettigelsen og klubbens forsikring (aktive).

Retningslinjer for treningsavgift i Furnes Håndball • Spiller registrert som medlem pr. 1. februar og 1. september betaler
treningsavgift.

• Starter spiller å spille håndball to måneder etter ovennevnte datoer er man pliktig til å betale halve medlems- og treningsavgift for perioden man starter opp i.
  • Slutter spille å spille håndball innen to måneder etter ovennevnte datoer er man pliktig til å betale halve medlems- og treningsavgift for perioden man starter opp i.
  • Det er det enkelte medlem sitt ansvar å sørge for at opplysning som adresse og e-post i medlemsregisteret stemmer.
  • Spiller som ikke har betalt kontingent og/eller treningsavgift kan ikke delta i turneringer eller på kamper.
  • Spiller som ikke har betalt kontingent og/eller treningsavgift senest 4 uker etter første forfalldato kan miste retten til å delta på treninger.
  • Refusjon av treningsavgift skjer i utgangspunktet ikke. Under visse vilkår kan det søkes skriftlig om å ettergi deler av treningsavgift ved skade