Dugnad i Furnes Håndball

Som de fleste andre idrettsklubber, er også Furnes Håndball avhengig av dugnadsinnsats for å få hjulene til å gå rundt. I løpet av året har vi noen faste dugnader. Det er salg av Enjoy Bonusguiden i mai, merking og pakking av varer på Barilla utover våren og varetelling hos Coop Prix i januar. Vi har et godt samarbeid med Barilla og Coop Prix som gir oss muligheten til å styrke klubbens økonomi gjennom dugnadsinnsats.

Dugnadene fungerer godt til å sosialisere foreldre og spillere både innad i lagene og på tvers av lagene, og er en god måte for klubbens medlemmer å bli bedre kjent med hverandre på.

Vi er i den heldige situasjonen at vi har dyktige og ansvarsbevisste foreldrekontakter og velvillige foreldregrupper, og vi opplever godt frammøte og topp innsats på dugnadene – tusen takk alle sammen!!