Klubbavtale med Freske Fraspark

Samarbeidsavtale Furnes Håndball - Freske Fraspark.

FELLESINNKJØP

Freske Fraspark tilbyr FURNES HÅNDBALL 30% rabatt på felleskjøp til lagene. Dette gjelder håndballrelatert utstyr, samt medisinsk utstyr som is og tape o.s.v. Denne rabatten ytes også til enkeltmedlemmer på handledager.

ENKELTMEDLEMMER

Det gis 20% rabatt til enkeltmedlemmene på klubbrelatert utstyr som hallsko, knebeskyttere, håndballer, treningsdresser, shortser etc.
Unntatt er supporterutstyr og tilbudsvarer.

GENERELLE BETINGELSER

FURNES HÅNDBALL skal kun bruke Freske Fraspark til sine innkjøp, og oppfordre sine medlemmer til å gjøre det samme. Freske Fraspark forplikter seg til en hver tid å ha FURNES HÅNDBALL's utstyr i butikken. Freske Fraspark skal også gi FURNES HÅNDBALL gunstig pris på trykking av drakter og dresser. Freske Fraspark gis rett til å sette på sin logo på dressen. Freske Fraspark bekoster dette.
Avtalen gjelder for 4 år, fra 23.04.2012 til 31.12.2015. Avtalen kan reforhandles av begge parter innen 3 mnd. før avtalens utløp, eller ved
vesentlig avvik fra avtalen.