Årsmøte 2020 i Furnes håndball

Postet av Webteam Furnes Håndball den 5. Mar 2020

Årsmøte i Furnes håndball vil bli avholdt i Furneshallen torsdag 19. mars 2020 kl. 19.00

Styret trenger hjelp til å besette diverse verv. Det er en stor fordel at alle lag er representert i styret.

I år trenger vi leder, sportslig leder, kasserer, varamedlem og styremedlem. I tillegg trenger vi revisor 1 og 2.

Furnes håndball har i alle år vært drevet på dugnad av foreldre. Å ta verv i Furnes håndball er bare gøy. Det finnes allerede meget dyktige folk i styret og vi har i år kommet på plass i en ny og fin hall.

Håper mange kommer på årsmøte, og at noen tar på seg et verv for å bidra til fortsatt drift av klubben.

Hilsen Styret

Innkalling og årsberetning:

Det innkalles med dette til

ÅRSMØTE I FURNES HÅNDBALL

19.mars 2020 kl. 19.00 på SFO/KLUBBROM I FURNESHALLEN

DAGSORDEN

SAK 1             Godkjenning av stemmeberettigede

SAK 2             Godkjenning av møteinnkalling, dagsorden og forretningsorden

SAK 3             Valg av møteleder, referent og to medlemmer til å underskrive protokollen

SAK 4             Klubbens årsmelding

SAK 5             Regnskap og balanse 2019

SAK 6             Fastsettelse av årskontingent

SAK 7             Innkomne saker

SAK 8             Budsjett 2020

SAK 9             Klubbens organisasjonsplan

SAK 10           Valg

Saker som ønskes tatt opp, sendes styret på styret@furneshandball.no senest to uker før årsmøtet, dvs. senest 4.mars.