DA BLIR DET HALL I FURNES

Postet av Furnes Håndball den 7. Des 2016

Dette er julegaven til Furnes håndball og bygda vår!

Ringsaker Blad skriver i dag at Arbeiderpartiet sier ja til stor flerbrukshall i tilknytning til Stavsberg skole.

En gledens dag for Furnes Håndball!

Flere politiske partier FOR hall i Furnes.

Ringsaker Arbeiderparti gikk mandag kveld inn for at det bygges hall i Furnes.

– Vi foreslå at rådmannen innarbeider hallen i økonomiplanen, sier nestleder i partiet, Kjerstin G. Lundgård.

– Vi har fått med oss det store engasjementet i bygda, og det er et engasjement vi også har fått fra våre folk innad i partiet, sier hun.

– Lokalt engasjement er alltid en styrke for en sak, og det har Furnesbygda vist i denne saken, legger hun til.

Vi håper og tror at også Høyre med støtte fra Senterpartiet og Ringsaklista, går inn for hall i Furnes.

Flaggdag for Furnes håndball!

Furnes Håndball, som i dag har sine treninger og spiller sine kamper i Ajerhallen i Hamar, har også vært en sterk pådriver i dette spørsmålet.

Vi lever på lånt tid i Ajerhallen, vi trenger SÅRT vår egen arena! Med det håper vi også på større medlemsvekst i klubben.

Dette er sjølsagt en gledensdag for Furnesbygda og for oss i Furnes håndball.

Vi takker alle politikere som vil oss godt og Ringsaker Blad for alle god PR vi får via gode reportasjer av vårt damelag.

Vil til slutte informere om at Idrettsrådet i Ringsaker kommune er invitert til vår juleavslutning for alle lag i klubben, mandag 12.12 kl 17-20, da i Ajerhallen.